طرح پرورش ماهی در قفس که از مصوبات رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان بود با ظرفیت ۷۰۰ تا ۹۰۰تن در سد بالارود اندیمشک راه اندازی می شود.

جهانگیری فرماندار اندیمشک در نشستی که امروز برگزار شد با بیان اینکه اجرای طرح پرورش ماهیان در قفس در محل سد بالارود جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان است، گفت: با راه اندازی این پروژه ضمن اشتغالزایی قابل توجهی که برای مردم بخش الوار گرمسیری ایجاد خواهد شد شهرستان اندیمشک را به یکی از قطب تولید ماهیان در قفس در کشور تبدیل می کند.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: اوقاف و امور خیریه جهت اجرای پروژهای پرورش ماهیان در قفس، در سد بالارود و سرمایه گذاری در زمین های کشاورزی پادگان امام رضا(ع) جهت تسریع در روند کار زمان بندی اعلام کند اندیمشک نیز در کنار سرمایه گذاران و اوقاف خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاکباز مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان نیز ادامه داد: طرح پرورش ماهیان در قفس بین ۱۰ تا ۱۵ قفس با ظرفیت هر قفس بین ۵۰ تا ۶۰ تن در سد بالارود اجرا می شود و طرح سرمایه گزاری در زمین های کشاورزی پادگان امام رضا نیز اجرا خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.